Friday, June 23, 2017

Vacanta offroad la Calabogie

De curand am fost intr-o vacanta de tip camping, unde am plecat cu rulota, intr-un loc numit Calabogie -- un parc de agrement departe de orice semn de civilizatie, situat la vreo suta de kilometri de Ottawa si la vreo cinci ore de condus de Toronto. Calabogie este un parc de agrement unde iubitorii de offroad vin cu Jeep-urile, ATV-urile, RZR-ulrile si corturile sau casele mobile pentru un weekend sau o vacanta plina de aventura cu un nivel ridicat de adrenalina. Evenimentul care atrage cei mai multi iubitori de offroad la Calabogie are loc in fiecare an in una mai, in decursul weekendului lung pentru Victoria Day (ziua de nastere a reginei Victoria a Angliei).

Am petrecut acolo o vacanta de o saptamana impreuna cu un grup de prieteni, si activitatea principala din timpul vacantei noastre a fost jucatul cu ATV-urile si RZR-urile prin parcul de agrement, care se intinde pe o suprafata de cativa kilometri patrati. Sunt poteci prin parc special batatorite pentru jucarii offroad, pe care le-am strabatut de-a lungul si de-a latul parcului. Alex a fost cel mai incantat dintre toti sa calareasca RZR-ul cu mine sau cu taica-sau prin parc. Weekendul lung din luna mai da startul sezonului estival in Canada, cand toata lumea incepe si iasa din casa cu jucariile din dotare -- jeepuri, ATV-uri, RZR-uri, barci, rulote, pana in luna septembrie cand incepe scoala.

Am fost si anul trecut in acest parc, tot in luna mai, tot intr-o vacanta cu rulota si RZR-urile. Pentru mine si Alex a fost prima vacanta la Calabogie, pe cand John si prietenii lui au venit aici in fiecare an in luna mai cu jucariile lor offroad din 2010 incoace.

Va las cu o colectie de poze din vacanta mea de la Calabogie de luna trecuta.
Photo credit: Victoria West

4 comments:

Thank you for your comments!