Friday, December 04, 2015

Refashion -- Cum sa faci dintr-o baba doua neveste tinere (nevasta a doua)

Mai tineti minte acest refashion al meu pe care vi l-am aratat in septembrie?
Atunci va spuneam despre aceasta rochie-proiect pe care am luat-o de la Value Village cu scopul sa o reconditionez, si am folosit partea de jos a rochiei pentru a crea acest top cu bretele, pe care l-am purtat pe faleza Lacului Ontario intr-o iesire de weekend impreuna cu familia mea -- prima nevasta din cele doua pe care aveam de gand sa le fac din baba asta ponosita si demodata. Iar partea de sus a babei (pardon rochiei) am pastrat-o pentru un alt refashion pe care sa-l execut cu o alta ocazie, adica a doua nevasta.

Ce-am facut cu partea de sus? Am transformat-o intr-un bolero prin a renunta la gat si la nasturi, i-am taiat gatul si fasiile nasturilor pe ambele parti, apoi i-am cusut tiv dejur imprejur, si iata ce mi-a iesit.
Am purtat acest outfit la serviciu (pe care l-am recreat acasa cu scopul sa va arat acest refashion). Fusta o am de anul trecut, si a trecut si ea printr-un proces de refashion, dar nu executat de mine, ci de croitorul meu local, inainte sa incep eu sa cos -- nu-mi placea lungimea pe care o avea pana mai jos de genunchi si vara trecuta am scurtat-o pentru un aspect mai flatant. Cand am cumparat-o, am crezut ca imi place asa cum este, dar cand am ajuns cu ea acasa, mi-am dat seama ca lungimea ei nu ma incanta. De altfel, imi sta mult mai bine in fuste care au lungimea usor de-asupra genunchiului sau o palma de-asupra genunchiului, decat sub genunchi. Cand am vazut acasa ca nu a fost chiar o alegere buna, ma gandeam ce naiba a fost in capul sa o cumpar, dar pana la urma problema a fost rezolvabila la croitor cu doar cativa dolari in plus. Acum imi place mult mai mult cum arata, este perfecta pentru birou, pot sa o port in cele mai diverse combinatii si a devenit una din fustele mele preferate.

Topul pe care il port in acest outfit este Zara si il am de anul trecut; siragul de perle il am de sase ani, de la un magazin independent de bijuterii din Vestul Toronto-ului; iar cureaua este vintage, thriftuita la Value Village anul trecut. Ciorapi cu model Walmart, pantofi Spring (brand canadian), inele H&M, bratari H&M si Nicola Finesse (brand canadian).

Ce parere aveti despre acest refashion?

Va astept cu opinii si comentarii mai jos.

Sa aveti un weekend frumos!

Photo credit: Victoria West

4 comments:

  1. buna treaba!
    m -ai amuzat cu titlul :)
    un weekend frumos sa aveti!

    ReplyDelete
  2. Am si eu top din acela de la Zara, sunt foarte la indemana cand vrei sa porti ceva simplu. Boleroul a iesit foarte simplu...e foarte tare ca ti-au iesit 2 piese reusite din una banala. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Butterfly, ma bucur sa te vad si mersi ca ai trecut pe aici.
      Eu am sase topuri din astea Zara, pe diferite culori -- crem, bleumarin, roz, coral, alb si verde. :) Prima oara l-am cumparat pe ala bleumarin, iar cativa ani mai tarziu pe celelalte, ca imi placea cum imi statea cu modelul respectiv. :)
      Boleroul intr-adevar e un design simplu si a fost usor de executat, m-am inspirat de la Gillian Owens, autoarea blogului Refashionista.net, am vazut la ea cum a transformat o rochie intr-un bolero in acest model, si am folosit si eu designul. :) Al ei era turcoaz, foarte fain a iesit, mi-a placut mult, incat m-a inspirat si pe mine.

      Delete

Thank you for your comments!