Saturday, May 18, 2013

Leapsa dulce

De curand am primit o leapsa de la Andrea Lovin, autoarea blogului Never Spoiled Enough, pentru care ii multumesc si pe care o preiau la randul meu. Este o leapsa dulce, adica despre dulciuri, si despre tabieturile noastre de cofetarie.

Imi plac dulciurile, nu ma feresc sa mananc ciocolata, inghetata, torturi si alte deserturi, nu mi-e teama ca o sa ma ingras, ca oricum nu mananc atat de mult dulce incat sa ma ingras, asa ca voi completa cu placere aceasta leapsa.

Pentru a prelua leapsa, trebuie sa indeplinesc urmatoarele conditii:

***Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat (bifat);
***Raspunde intrebarilor “super dulci”;
***Nominlizeaza 12 autori de bloguri, creeaza link in articol cu blogurile lor si anunta-i cu un comentariu pe blog.

Biscuiti sau tort/prajitura?

Prefer mai degraba tort sau prajituri decat biscuiti, caci tortul, respectiv prajiturile, au un gust mai savuros datorita cremei sau ciocolatei; pe cand biscuitii, daca sunt simpli, au un gust sec. Bineinteles ca depinde si de biscuiti, unii sunt cu crema et all, cum ar fi Oreo (acestia imi plac). Imi mai plac biscuitii sarati, dar acestia nu mai sunt desert, ci mai degraba o gustare intre mese.

Ciocolata sau vanilie?

Ciocolata in sine, adica tabletele de ciocolata (Poiana, Kandia, Cadbury etc.) imi place foarte mult si este printre dulciurile mele preferate. Dar cand e vorba de deserturi cu ciocolata versus cele cu vanilie, le prefer pe cele cu vanilie, ca e mai usoara ca ciocolata. Imi place inghetata cu vanilie, dar nu si cea cu ciocolata. Iar in privinta torturilor sau prajiturilor, imi plac si cele cu ciocolata, dar de cele mai multe ori aleg deserturi cu vanilie. De asemenea, imi place foarte mult tortul cu ciocolata si caramel – oh god, so decadent!

Care este desertul tau favorit?

Imi este greu sa numesc doar unul, dulciurile sunt slabiciunea mea, asa ca voi numi mai multe care imi plac, care au grade diferite de calorii:
***Ciocolata (diferite feluri – alba, cu alune, cu iaurt, cu lapte);
***Granola cu nuci cashew;
*** Tort cu ciocolata si caramel;
***Cheesecake;
***Tiramisu;
***Prajituri cu halva;
***Rafaello.

Cand ai super-pofta de dulce?

In timpul zilei, cand sunt la serviciu, si am nevoie de un boost de energie care sa ma mentina in forma pana la sfarsitul zilei. In fiecare zi iau granola cu mine (cu nuci cashew care sunt preferatele mele sau cu fructe) ca o gustare in timpul zilei, si mananc o granola cand mai am putin si-mi sfaraie de creierul de concentrare. :) Iar uneori, in loc de granola, ciocolata.

Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?

Sa va spun sincer, habar n-am.

Si acum sa fac nominalizarile:

Mona, From Mona with Gloss

Mihaela Gurau, Overseeing Fashion

Mihaela Anghel

Andreea, Bazar de impresii

Coco, Like or Not

Stela Adam, Fashion Doctor

Oana, It’s Friday Somewhere

My Butterfly

Mona, La Boheme

Macnetize

Mihaela Pojogu, About Women and Not Only

Ioana Bora, Stilistele

18 comments:

  1. Cool blog dear! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Evi, welcome to my blog and thanks for stopping by.
      I'll check out your blog.
      Enjoy your Sunday!

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you Caramella, and welcome, if this is your first time here. :)
      Have a nice Sunday too!

      Delete
  3. Replies
    1. Cu placere Mona, sa ai o duminica frumoasa (ce a mai ramas din ea). :)

      Delete
  4. Replies
    1. Buna Butterfly, sunt curioasa si eu sa vad cum completezi leapsa. :)
      Sa ai o saptamana minunata!

      Delete
  5. Your blog is very cool!!)
    Follow you)
    Follow me, if you want)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Karina,
      Welcome to my blog and thanks for stopping by. :)
      I'll check out your blog.
      Have a great week ahead!

      Delete
  6. Thank you for your comment in my blog and for following me! I'm following you back on GFC and Facebook (with profile name: Evi Fashionholic)!

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Evi, that's very nice of you. :)
      Have a fabulous week!

      Delete
  7. Hi dear, thats so exciting that you met one of the actresses! Must have been a great experience! I will definitely look out for her movie premiere. Thanks for your sharing your style insight with me! May your week get off to a great start.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sam, thanks for stopping by, always glad to see you. :)
      Yes it's been a great experience. :) I met Clara Pasieka first time in March at a press conference, when I interviewed her. The press conference was for ReelWorld Film Festival that would take place in April. Then I saw her again at the festival in April.
      And now she's in Cannes, with the new short film "Pretty Thing" that I was telling about on your blog. Check out my previous post if you want, I wrote about this film.
      Cheers and have a great week ahead!

      Delete
  8. multumesc frumos Victoria , nu sunt acasa , dar o sa raspund in cel mai scurt timp posibil ( o mica vacanta :) ) !

    ReplyDelete
  9. Am completat-o deja, multumesc, o sa adaug si un link catre tine pentru nominalizare.

    Toate cele bune :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Mihaela. :)
      Sa ai o saptamana cat mai frumoasa!

      Delete

Thank you for your comments!