Friday, December 30, 2016

Aniversari din lumea frumusetii – 2016

Suntem in luna decembrie, si ne apropiem vertiginos de sfarsitul unui alt an. Luna decembrie este, de obicei, luna bilanturilor de toate felurile. Toamna se numara bobocii, dar cateodata si iarna, in ultima luna a anului, depinde de boboci. In articolul de astazi mi-am propus sa fac o retrospectiva frumoasa, literalmente, adica o retrospectiva a evenimentelor din lumea frumusetii, si anume aniversarile si celebrarile care au avut loc in acest an in domeniul frumusetii. Multe din branduri de cosmetice si frumusete celebreaza aniversari importante in acest an, si astazi as vrea sa scriu despre aceste aniversari. Unele dintre aceste branduri au o traditie mai lunga, cu o istorie de mai bine de 100 de ani, altele sunt mai tinere, create in ultimele decenii, si vom incepe cu cele mai vechi, care au rezistat de-a lungul epocilor (nu doar deceniilor), si care au succes si astazi.
Parfum Kiehl's Original Musk
Kiehl’s este cel mai vechi brand de frumusete despre care vreau sa scriu in articolul de azi, fondat in 1851, anul acesta celebrand aniversarea de 165 ani. Este un brand de produse de ingrijire si parfumuri, precum si produse farmaceutice si apothecary. Kiehl’s si-a inceput activitatea la New York in domeniul farmaceutic si homeopatic, si cu timpul s-a extins in domeniul frumusetii, ingrijirii, cosmeticelor, parfumurilor. Un produs Kiehl’s care a atins notorietatea este parfumul Kiehl’s Original Musk, pe care sunt sigura ca il cunoasteti; l-am folosit si eu in doua ocazii, acum doi ani. De obicei nu cumpar un parfum de doua ori, caci imi place ca de fiecare data sa descopar un alt parfum, o alta aroma, dar acest parfum mi-a placut intr-atat de mult incat am facut o exceptie si mi l-am luat de doua ori la rand.
Produse cosmetice Avon
Avon a fost fondat in Statele Unite in 1886, si tocmai a implinit 130 de ani. Da, Avon care vinde prin sistemul MLM si distribuitori directi, si care are o prezenta in mai mult de 100 de tari din lume, inclusiv in Canada si Romania. Imi aduc aminte ca Avon a intrat pe piata Romaniei in 1999, eram studenta pe vremea aceea, si la scurt timp dupa lansarea Avon in Romania am devenit distribuitoare de produse cosmetice Avon, ceea ce am continuat sa fac pana cand m-am casatorit, cat timp am fost “single gal”. 😊 Am renuntat la a mai vinde cosmetice Avon (si Oriflame, ca m-am ocupat de ambele in acelasi timp) dupa ce m-am casatorit, avand in vedere ca mi s-au schimbat prioritatile si n-am mai avut timp sa ma ocup de vanzarea cosmeticelor intr-un mod serios. Cand m-am mutat in Canada, am folosit foarte putine cosmetice Avon, pentru ca aici am descoperit alte produse, alte branduri, si nu m-am mai simtit atrasa de cosmeticele Avon. In prezent am un balsam de buze si un demachiant pentru ochi Avon in trusa mea de frumusete.
Crema Nivea
Nivea a fost creat in 1911, si anul acesta celebrul si popularul brand german a implinit 105 ani. Imi plac produsele Nivea, am folosit foarte multe de-a lungul timpului, creme de maini, lotiuni de corp, geluri de dus, creme de baie, produse pentru ingrijirea tenului, etc. In prezent folosesc o crema de zi pentru ten Nivea.
Parfum Chanel No. 5
Parfumul Chanel No. 5 a fost creat de Coco Chanel in 1921 – anul acesta cea mai celebra aroma din lume implineste 95 de ani. Poate ca multe dintre voi stiu deja povestea parfumului Chanel No. 5 – Coco Chanel a creat o aroma pe care, inainte sa o prezinte clientilor, a pulverizat-o prin saloane si locuri publice intr-un mod discret, incat zvonurile au inceput sa circule: “Stii de noul parfum creat de Mademoiselle Chanel?” Parfumul Chanel No. 5 a fost lansat la Paris pe 5 mai 1921, iar numele No. 5 vine de la faptul ca atunci cand Chanel a selectat compozitia si aroma pentru parfumul pe care voia sa-l creeze, a selectat varianta a 5-a dintre cele 5 sticlute care i s-au prezentat drept posibile variante pentru viitorul parfum. Si pentru ca parfumul s-a numit No.5, Coco Chanel a ales data de 5 a lunii a 5-ea pentru lansare in salonul sau din Paris, iar evenimentul de lansare a noului parfum a fost adresat unui cerc restrans de clienti ai creatoarei de moda. 95 de ani mai tarziu, Chanel No. 5 inca este un parfum popular, preferat atat de femei simple cat si de vedete; iar cat priveste vedetele, Nicole Kidman si Brad Pitt au fost printre imaginile parfumului, iar Brad Pitt a fost primul barbat vedeta care a representat parfumul Chanel No. 5.
Produse Vichy
Brandul francez de dermato-cosmetice Vichy a fost fondat in 1931 si anul acesta implineste 85 de ani. Numele Vichy vine de la localitatea franceza Vichy, o statiune cu ape termale din centrul Frantei, cum sunt Baile Herculane la noi in Romania. Motivul pentru care brandul de cosmetice a primit numele statiunii balneoclimaterice este faptul ca singura sursa de apa folosita in crearea produselor Vichy este apa termala de la Vichy. Actualmente, Vichy este detinut de grupul L’Oréal, iar produsele Vichy au o reputatie foarte buna pe piata dermato-cosmeticelor atat in Europa, cat si in America de Nord.
Colectia de rujuri mate Katy Kat Matte for CiverGirl lansata in vara lui 2016
CoverGirl este un brand massmarket de frumusete creat in Statele Unite in 1961, si anul acesta celebreaza aniversarea de 55 de ani. Gama lor consta in mare parte in produse de machiaj, iar revistele de moda si frumusete sunt pline de reclame la CoverGirl, si un numar mare de vedete au fost ambasadoarele brandului pana acum, printre care Queen Latifah, Rihanna, Taylor Swift, Drew Barrimore, Ellen DeGeneris, Sofia Vergara, Pink, Janelle Monae, Katy Perry. In aceasta vara, Katy Perry a creat o colectie de 13 rujuri mate si doua rimeluri in colaborare cu CoverGirl. Am doua rujuri mate din aceasta colectie in trusa mea de cosmetice, pe care le gasesc foarte reusite si imi plac mult. Ultima oara cand am verificat, in aceasta toamna, colectia Katy Perry for CoverGirl inca mai era disponibila in magazinele de cosmetice, si sunt tentata sa imi mai iau rujuri din aceasta colectie pe viitor.
Produse L'Occitane
L’Occitane, un brand de lux de produse de ingrijire din Franta, a fost creat in provincia Proventa din sudul Frantei in 1976, si anul acesta brandul celebreaza aniversarea de 40 de ani. Nu sunt produse ieftine, dar cate un rasfat din acesta merita din cand in cand. Am un gel de dus L’Occitane cu agrume care e grozav! Gama L’Occitane cuprinde produse pentru ingrijirea tenului, corpului, produse pentru baie, parfumuri, etc.
Produse The Body Shop
The Body Shop este un alt brand de frumusete fondat in 1976, si care anul acesta implineste 40 de ani. The Body Shop comercializeaza produse pentru ingrijirea tenului, corpului, machiaj. Primul magazin The Body Shop a fost deschis in Marea Britanie in 1976, iar in urmatorii 40 de ani brandul s-a extins in peste 50 de tari, pe toate continentele lumii. In Canada The Body Shop exista din 1980, iar in Romania din 1999. Dintotdeauna am apreciat produsele The Body Shop, si am facut cumparaturi la ei de multe ori. Ultima oara cand m-am oprit la The Body Shop, mi-am luat un gel de dus cu mosc alb, un ulei de parfum cu mosc alb, si noul parfum cu mosc negru lansat de curand, Black Musk.
Oja Essie
Brandul american de oje si produse de manicura Essie a fost creat de Essie Weingarten la New York in 1981 – 35 de ani de existenta pe piata cosmeticelor. Inceputul lui Essie a fost unul modest, 12 nuante de oje atunci cand brandul a fost lansat, iar acum numarul de oje Essie depaseste 250 de nuante, si in fiecare an apar noi colectii Essie care se alatura celor existente. Am cunoscut-o pe Essie Weingarten, creatoarea brandului Essie, in 2012, cu ocazia unui eveniment monden din Toronto. A fost o intalnire superba dintre Regina Manicurii si scriitori de moda din Toronto, despre care am scris mai multe in acest articol pe Blog Tango. Imi plac foarte mult ojele Essie, nuantele mele preferate pentru manicura sunt cele tari si extravagante, cum ar fi negru, orice nuanta de albastru, orice nuanta de verde, gri metalizat si orice alta nuanta metalica, maro inchis, etc.
Paleta de machiaj Urban Decay
Si ultimul brand de frumusete despre care vreau sa scriu astazi este Urban Decay, lansat in SUA in 1996, care anul acesta a celebrat aniversarea de 20 de ani. Urban Decay se vinde in magazine de tip department stores, precum Sephora, Macy’s, Nordstrom. In afara de Statele Unite, produsele cosmetice Urban Decay se vand si in alte tari precum Mexic si Germania. Nu sunt sigura daca se vand in Canada, n-am fost niciodata atenta sa vad daca exista Urban Decay in magazinele de frumusete din Canada, cum ar fi Sephora, Nordstrom, Sachs Fifth Avenue, The Bay, Sears, etc. N-am avut niciodata ocazia sa folosesc produse cosmetice Urban Decay, sau cel putin nu imi aduc aminte sa fi folosit; din cele 10 branduri de frumusete pe care le-am inclus in articolul de astazi, Urban Decay este singura gama pe care nu am folosit-o pana acum. Actualmente, Urban Decay este detinut de grupul L’Oréal.

Photo credit: Google Images

2 comments:

  1. Am un verde tare misto de la Essie, bine ca am trecut pe la tine, poate il mai folosesc si eu :)) L`Occitane nu m-a dat pe spate cu unele produse, la cat costa. Totusi, crema de maini cu unt de shea de 20% e super buna, printre preferatele mele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Alina, ma bucur sa te vad, multumesc ca ai trecut pe aici. Si ma bucur ca ai gasit aici si un strop de inspiratie. :) Sa ai un an nou cat mai bun!

      Delete

Thank you for your comments!