Saturday, December 26, 2015

Refashion -- Pantaloni pentru Alex

Aveam in garderoba acest pulover pe care l-am primit de la John acum 10 ani cu ocazia unei sarbatori sau alta.
La fel ca si in cazul altor pulovere de-ale mele din Romania, nu il mai purtam, eram plictisita de el, si nu imi mai venea, caci eram mai slaba atunci cand l-am primit. Un candidat bun pentru refashion. Daca alte pulovere de-ale mele au fost reconditionate prin a le schimba si updata aspectul, sau au fost transformate in bolerouri, pe acesta m-am hotarat sa-l transform in pantaloni sweatpants / pantaloni de casa / pantaloni de pijamale pentru Alex.

Mai intai am taiat manecile si gulerul, ca sa lucrez cu corpul puloverului. Am taiat corpul la mijloc in doua, si am cusut cele doua parti pentru a forma cracii pantalonilor. Materialul de la maneci l-am atasat cracilor in partea de sus, pentru a forma bazinul pantalonilor, dar si pentru a crea lungimea potrivita pentru Alex, caci corpul puloverului era prea scurt. Am cusut tiv si am pus elastic, si iata ce mi-a iesit.
Alex poarta pantalonii astia prin casa pe post de sweatpants. I-a purtat o data si la scoala, cand a avut Ziua Pijamalelor. Dupa cum vedeti in poze, are sabia de la Halloween. Inca o are prin casa si se joaca cu ea, si a tinut neaparat sa o aiba cu el cand i-am facut aceste poze.

Ce parere aveti de noul meu refashion?
Va astet cu opinii si pareri in sectiunea de comentarii de mai jos.
Sper ca ati avut un Craciun minunat si va doresc in continuare sarbatori fericite.

Photo credit: Victoria West

2 comments:

Thank you for your comments!