Monday, October 05, 2015

Refashion -- Cum reinventezi sosetele pensionate

Ultima oara cand am fost la cumparaturi la HomeSense, mi-am luat si aceste "margele de gel" cu levantica, pentru dulapuri (gel beads).
Si pentru ca e o cutie destul de mare, toata cantitatea aia de margele putea fi separata in mai multe parti, pentru toate camerele si toate dulapurile din casa mea. Trebuia doar sa gasesc in ce sa le pun. Iar cand e vorba de levantica pentru dulapuri de haine, saculetele de textile sunt cele mai potrivite, nu-i asa?

M-am gandit cat m-am gandit in ce sa le pun, si pana la urma am gasit o solutie. Cand o soseata mi se rupe (si primele semne de uzura a unei sosete este o gaura in calcai sau in varful degetelor), o spal si o pun impreuna cu alte scrapuri textile care imi raman de la proiectele mele de refashioning. In mod normal ar fi trebuit sa arunc sosetele rupte la gunoi, dar ceea ce ma opreste sa o fac este insasi groapa de gunoi, ultima destinatie a textilelor nedorite, un gand care nu imi da pace. Asa ca am pastrat pana acum sosetele rupte, in ideea sa le gasesc o alta utilizare. Si astazi am gasit-o, iar pentru acest scop am selectat o gasca de sosete pensionate de-ale lui Alex.
Sunt mici, colorate, vesele si haioase, cu personaje din filme si din desene animate -- au fost cele mai potrivite pentru ce aveam eu in gand. Toate aceste sosete ale lui Alex au cate o gaura in calcai sau in varful degetelor, chiar daca nu se vede in poza datorita felului cum le-am aranjat (nu tineam neaparat sa se vada gaurile in poza). Iar pentru ce imi trebuia mie, am ales doar acele sosete care aveau doar o gaura in calcai, nu si in varful degetelor (sase la numar), si am pus margele in fiecare dintre ele, pentru fiecare dulap de haine din casa mea -- trei dulapuri in dormitoare, un dulap la usa de la intrare unde tin hainele de iarna (gecile, paltoanele, trenciurile), si doua dulapuri de incaltaminte. Am luat fiecare soseata cu margele de gel si le-am agatat de umerase, in acea gaura din calcai, asa.
Si le-am pus in toate dulapurile din casa, asa.
Poza de mai sus e din walk-in closet pe care il am in dormitorul meu, si am pus saculetul cu margele de levantica intr-un colt al garderobei, unde sa nu ma impiedic de el in fiecare zi. Am agatat saculetul pe acelasi umeras pe care tin aceasta geaca de piele, care este si ea pensionata. E o geaca Danier, pe care am purtat-o ani la rand si care a fost una din piesele mele preferate din garderoba; dar dupa vreo 6 ani in care am purtat-o s-a uzat de tot, pielea arata foarte distressed, manecile i s-au ros, asa ca a trebuit sa o retrag. Si o tin si pe ea intr-un colt de garderoba pana ma hotarasc ce fac cu ea. Sa o donez nu e cea mai buna idee, avand in vedere ca e prea uzata ca sa mai fie purtata de altcineva, asa ca deocamdata nu sunt horatata ce fac cu ea. Am mai pus doua saculete cu margele in cele doua dulapuri de pantofi pe care le am in casa, unul cu pantofii mei, si unul cu pantofii lui John si Alex. Iar cutia cu restul margelelor a ajuns in cel de-al patrulea dormitor, cel de la nivelul mezanin al casei.
Acum am saculete pentru levantica, pentru toate dulapurile din casa. :) Tot ce am avut nevoie a fost o gasca de sosete retrase carora n-a trebuit sa le fac nicio modificare, si o cutie de margele de gel cu aroma de levantica. Conform instructiunilor de pe eticheta, margelele vor functiona timp de 60-90 de zile, dupa care iau o alta cutie si repet operatiunea de astazi. :)
Ce parere aveti de ideea mea de a reutiliza sosetele pensionate ale lui Alex? Va astept cu impresii si pareri. :)

Sa aveti o saptamana frumoasa!

Photo credit: Victoria West

10 comments:

  1. Super tare ideea, mai ales ca sosetele lui sunt si haioase :))

    ReplyDelete
  2. :)))
    eu char cred ca e un fenomen cu disparitia uneia din sosete :))

    ReplyDelete
  3. M-am amuzat foarte tare! E faina ideea, dar mi se pare că arată cam ciudat. :-)))))
    Poate aș aplica-o totuși în dulapul fetiței mele, cu șosetuțele ei. Ar da un plus de personalitate garderobei ei. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai venit Georgi pe blogul meu daca a e prima ta vizita aici, si te mai astept cu drag.
      Ma bucur ca ti se pare amuzant. :) Incearca sa vezi cum iese cu dulapul fetitei tale. :)
      Sa ai o zi excelenta!

      Delete
  4. O idee buna daca as avea sosete. La mine in casa, responsabil de colectarea sosetelor pensionate este catelul. Si isi face bine treaba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai venit Cristina pe blogul meu, multumesc ca ai trecut pe aici, si te mai astept cu drag. :)
      Sa ai o saptamana frumoasa!
      Xoxo,

      Delete

Thank you for your comments!