Saturday, February 15, 2014

Post-Valentine

Sper ca ati avut o zi a Sfantului Valentin frumoasa, asa cum va place sa o petreceti de obicei. Anul acesta 14 februarie fiind intr-o vineri, sunt convinsa ca multi indragostiti au profitat de ocazie sa transforme ziua Sfantului Valentin in weekendul Sfantului Valentin si sa plece in afara orasului pentru un getaway romantic. Iar in Canada e chiar weekend lung, luni va fi Ziua Familiei, o ocazie si mai potrivita pentru cei care si-au planificat un weekend romantic in afara orasului, si ma bucur mult pentru ei. :)

Eu si John nu avem obiceiul sa sarbatorim ziua Sfantului Valentin intr-un mod din cale afara de spectaculos, ci doar marcam momentul cu flori, ursuleti de plus si o iesire in oras. Nu avem obiceiul sa plecam din Toronto (nici in Romania nu o faceam), in mare parte din cauza vremii reci. Nu suntem calatori avizi pe timp de iarna, preferam sa stam acasa, si lasam calatoriile pentru la vara. Asa ca in acest weekend, chiar daca a fost Sfantul Valentin, si chiar daca e weekend lung pentru noi in Canada, eu si familia mea am ramas la Toronto si ne petrecem weekendul acasa.

La mine la job exista un obicei sa ne imbracam de sarbatori in culorile reprezentative pentru acele sarbatori – de Valentin purtam rosu, de Sf. Patrick (17 martie) purtam verde, de Paste purtam culori pastelate, de Halloween portocaliu, etc. Nu e o politica de birou obligatorie, o face doar cine vrea. Asa ca ieri majoritatea colegilor mei au purtat rosu la birou, iar rosul meu din tinuta a constat intr-un top inscriptionat cu “LOVE” in paiete mici. Silly? Maybe, but appropriate for the day. Cand am cumparat acest top acum vreo luna, la asta si m-am gandit, sa-l port la serviciu de Valentin.

Ce sa mai spun de noi adultii, daca si copiii la scoala au sarbatorit cu fast ziua Sfantului Valentin. Au avut petrecere si activitati, au facut schimb de cadouri de Valentin, au purtat rosu, ba chiar au avut concurs de tinute rosii – pentru ziua de Valentin au fost incurajati sa poarte rosu din cap pana in picioare, iar cine avea cele mai multe piese vestimentare rosii in tinuta, castiga un premiu. Eu nu l-am imbracat pe Alex in rosu chiar din cap pana in picioare, ci doar in partea de sus a corpului – camasa, hanurac si fular rosii. Iar cand a venit seara acasa, avea o punga intreaga de cadouri de Valentin de la colegii lui – felicitari, bomboane, mici jucarii, etc. Copiii au facut felicitari la scoala pentru parinti, iar aceasta este felicitarea pe care Alex a confectionat-o si a scris-o pentru Maman et Papa. Cute, isn’t it? :) Alex are 4 ani.



Lui John ii place sa ma rasfete cu flori… de cele mai multe ori cu trandafiri rosii. Dar de data aceasta am fost surprinsa si mai mult ca in alte dati, cu trandafiri albastri. Stiam de existenta trandafirilor albastri, dar n-am mai primit niciodata pana acum din acestia – nu-i asa ca sunt superbi?



Si bineinteles, ursuletii de plus. Cineva spunea de ursuletiada… Hai ca sunt dragalasi, mie imi place sa-i primesc de Valentin, orice ar spune lumea despre ei. Ursuletul brun l-am primit eu, iar catelul husky rosu l-a primit Alex. Ursuletul alb din poza de mai jos e de anul trecut.



Vineri seara n-am iesit in oras, ca ne-am gandit ca va fi aglomerat peste tot si toate restaurantele vor fi pline. Sigur fara rezervare prealabila nu mai gaseam nicio masa libera in oras, asa ca am lasat-o pentru sambata. Iesirea de Valentin am facut-o astazi la un restaurant japonez, un loc preferat de-al nostru, unde ne-am delectat cu sushi.

Voi cum ati petrecut de Valentin?

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

Photo credit: Victoria West

11 comments:

  1. ce dragut! eu cred ca daca exista iubirea, ar trebui mereu sa existe starea asta si mici cadouri pur si simplu. noi nu serbam asa ceva.pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Stela, mersi pentru vizita. Noi serbam Valentin si alte ocazii, mie imi face placere. :)

      Delete
  2. Oh blue roses!!! WOWW!! My hubby couldn't care the less about Valentine's Day :-(
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm so sorry to hear that Francesca, :( I hate when men do that.

      Delete
  3. Hi Kate, welcome to my blog if this is your first time here and thank you for your comment.
    Sure I would like that, I'll check out your blog.

    ReplyDelete
  4. Cat de frumosi pot fi trandafirii albastri, atat de speciali, mi-ar placea si mie sa primesc un asemenea dar, nu neaparat de Valentine's Day. :) Cred ca i-as fotografia la nesfarsit. :))
    Tare nice si felul vostru de a sarbatori dragostea... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Nice, am fost foarte surprinsa si impresionata cand i-am primit, de obicei sotul meu imi ia trandafiri rosii. :)

      Delete
  5. Those blue roses certainly are fancy! I do so wish I could read this post, but judging by the photos, I'd say it looks like you had a lovely Valentine's Day!
    : signe : the daily savant :
    : blogspot
    : bloglovin

    … and check out my new blog, : the daily wonder :
    for art, photography, poetry, prose, recipes, crafts, dances and all things inspiring! I’m always accepting submissions!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Signe Savant, thanks for stopping by. Yes I did have a lovely Valentine, and I was really impressed by the blue roses. :) Usually my husband gives me red roses, but this time he made it even more special. :)
      I'll certainly check out your new blog, thanks for sharing it.
      Have a great week ahead my dear!

      Delete

Thank you for your comments!