Saturday, January 04, 2014

Sambata la cumparaturi

Azi am iesit in oras la niste cumparaturi. Dar nu am mers la mall, de care m-am plictisit deja (am mai mentionat asta, si gata, promit ca nu ma mai plang atat, ca sa nu va plictisesc), ci am mers la thrift shopping. In ultimele 2-3 luni am mers la cumparaturi la diverse magazine independente din Toronto, dar astazi m-am hotarat sa merg la magazine thrift, pentru ca imi place si acest tip de shopping – sunt o “vanatoare de comori” si ma incanta gasirea a tot felul de comori prin magazine thrift.

Mi-am facut planul de aseara – am cautat pe internet magazine la mine in zona, in Whitby (suburbia toronoteza unde locuiesc) si Oshawa, orasul vecin cu Whitby, si am gasit trei magazine care mi-au atras atentia, It’s Worth Repeating din Whitby, si Value Village si Almost New Shoppe din Oshawa. Intentionam sa-mi iau fuste, in special vroiam fuste midi si clos, cat mai colorate daca se poate.

Ma gandeam sa plec in prima jumatate a zilei, dar dimineata am fost ocupata cu una-alta prin casa, asa ca am plecat dupa ora 1. Aveam chef sa ma imbrac si sa ma machiez frumos, caci ultima oara am purtat o tinuta elaborata de Craciun. Am purtat rochie si de Revelion, dar avand in vedere ca am facut Revelionul acasa si nu am avut musafiri, placerea nu a fost completa. Asa ca pentru azi am ales o tinuta colorata, in contraste – fusta albastra dreapta cu model print negru, bluza uni coral, un bolero negru, chiorapi grena, cizme negre, iar ca accesorii am recurs la bijuterii “in straturi” – jewelry layering, si am pus la gat 5 gablonturi de marimi si culori diferite. Si ruj rosu. Am preferat sa ma inbrac azi in fusta, si nu in rochie, avand in vedere ca vroiam sa-mi iau fuste, asa ca m-am gandit ca imi va fi mai usor sa ma schimb atunci cand probez fustele pe care le voi alege. 

Prima oara m-am oprit la magazinul It’s Worth Repeating din Whitby. Am parcat masina chiar in fata magazinului, incat am putut sa las haina mea de iarna in masina. Am vrut sa intru in magazin fara haina, ca sa nu ma incomodeze printre rafturi, la probat, etc., dar si pentru ca vroiam sa-mi etalez tinuta. :) Ce rost are sa te imbraci frumos, daca nimeni nu-ti vede tinuta, nu-i asa?

Desi aveam in cap ideea sa-mi iau fuste, m-am gandit ca ar fi bine sa-mi iau si alte lucruri daca gasesc ceva dragut acolo. Am ales o fusta neagra dreapta cu model in dantela pe parti. Desi vroiam fuste colorate, mi-am dat seama ca nu mai am nicio fusta neagra viabila in garderoba, si m-am hotarat sa o iau pe aceasta. Am mai gasit o bluza rosie Vince Camuto, o camasa neagra cu print alb pe care vreau sa o port ca pe un bolero, si o bluza mov inchis cu volanase.

Dupa aceea am mers la Vallue Village din Oshawa. Am mai fost la Value Village din Whitby anul trecut, dar atunci mi-am luat genti si posete – o poseta Kate Spade, un rucsac Burberry, o geanta Gloria Vanderbilt, o poseta Gucci si o poseta Vera Wang. De data aceasta m-am gandit ce-ar fi sa ma aventurez si la haine. Pe de alta parte, am preferat sa merg la Value Village din Oshawa, unde nu mai fusesem niciodata, pe cand la Whitby am fost deja, si vroiam sa merg la un magazin nou pentru mine.

Value Village din Oshawa este ceva mai mare decat cel din Whitby, si ai de unde alege. De data aceasta n-am mai gasit loc de parcare chiar in fata magazinului, si nu am lasat haina in masina, dar in schimb am putut sa ma dezbrac de ea in magazin si sa o pun in carut. Am mers la raftul cu fuste si am ales cateva, dar si la raftul cu pantaloni. Am ales mai multe fuste si cateva perechi de pantaloni, dupa care am mers la cabina de proba. La Value Village poti sa intri cu doar 6 articole in cabina de proba, pe cand eu aveam mult mai multe in cos; dar am selectat mai multe, in eventualitatea in care nu toate imi vor veni sau imi vor placea cum imi stau. Am tras cosul chiar langa cabina de proba, si am putut sa probez, pe rand, toate piesele pe care le-am ales.

Doua din piesele pe care le-am gasit acolo si care mi-au placut foarte mult au fost o fusta grena de piele si o pereche de pantaloni negri de piele, ambele Danier, dar cand le-am probat, ambele imi erau mici. Mi-a fost asa de ciuda, si erau superbe!

Am plecat de la Value Village cu 4 fuste midi si doua perechi de pantaloni. Una din fuste e un fel de tutu neagra, desi nu e tocmai tutu, e mai degraba ceva intre fusta normala clos si tutu. E confectionata dintr-un material care se foloseste la tutu-uri, dar nu are volanasele unui tutu. In continuare imi doresc o fusta tutu, dar va trebui sa o caut prin magazinele vintage din Toronto.

Vroiam sa merg si la cel de-al treilea magazin pe care l-am inclus in itinerariul meu de astazi, Almost New Shoppe din Oshawa, dar era ora 6 cand am plecat de la Value Village, si m-am gandit sa o las pe alta data (poate weekendul viitor). Iar cand am ajuns acasa, m-am gandit la idei de outfituri pe care sa le compun din piesele cumparate azi. Eu pana acum am purtat mai tot timpul fuste drepte, ca e cel mai usor sa creezi tinute cu fuste drepte, si e cel mai usor sa le combini cu o mare varietate de stiluri de camasi si bluze, pe cand cu fustele clos, dupa cum imi dau seama, nu e la fel de simplu, e un stil de fusta mai pretentios, trebuie sa fac un efort mai mare pentru a-mi gandi outfiturile. Dar exact in asta si consta placerea cea mai mare, nu-i asa? Doar ca trebuie sa am grija, atunci cand vreau sa-mi port noile fuste clos, sa ma hotarasc asupra intregii tinute cu o seara inainte, ca dimineata sa nu intru in panica si in criza de timp pana ma decid cu ce ma imbrac.

Vince Camuto
Tradition
Frank Lyman (Canadian designer)
Ispiri
H&M
Reitmans (Canadian label)
Jessica
Suzy Shier (Canadian label)
Marallis
Dressbarn
Photo credit: Victoria West

24 comments:

  1. Replies
    1. Thanks Antonella, I'm glad you like it. :)
      Come again soon!

      Delete
  2. Wowww great finds!! I really love the skirts!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Francesca for stopping by, I'm glad you like them. :)
      My favorite is the first one, Tradition, the black "almost tutu", :) I see it a skirt in between a normal cloche and a tutu, and I hope to wear it tomorrow at work, with the red Vince Camuto top and large belt.
      But another skirt I really like is also Jessica.
      Have a great week my dear and please come again soon!

      Delete
  3. sa le porti cu placere! imi place teribil bluzita!

    ReplyDelete
  4. u have lovely blog and u should do an outfit post with ur fab purchases

    btw I invite you to my blog and there's a new post
    stay in touch
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Antee, welcome to my blog if it's your first time here, I'm glad you like my blog. :)
      I had a look at your blog it's lovely too, I like it.
      Come again soon!

      Delete
  5. Hi sweety, hope your start to 2014 has been a great one :)Such a fabulous collection, love all the elegant skirts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sam, glad to see you. :)
      Yes it's been ok, I also had a vacation before New Year's, and in fact all month of December has been pretty easy for me at work.
      See you soon!

      Delete
  6. Am citit cu mare plăcere povestea ta şi mă bucur că te-am descoperit.
    Îmi place cum gândeşti şi te admir pentru curajul de a te lăsa înfiată de Canada. Nu cred că o să am curajul să fac acelaşi lucru... sau probabil că încă cuţitul nu a ajuns la os.
    Ai foarte mare dreptate cu privire la diferenţele dintre România şi Canada... o singură întrebare am însă. Cât de des te gândeşti să te întorci în România?
    Nu am întânit niciun român care să uite de gândul reîntoarcerii şi care să fie pe deplin fericit de relocare şi de aceea am curiozitatea să te întreb şi pe tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru comentariu Zadin.
      Sa inteleg ca ai citit interviul de pe LaRevista.ro, ma bucur foarte mult ca ti-a placut. :)
      Ca sa-ti raspund la intrebare, nu ma gandesc la intoarcerea in Romania.
      Mi-am construit un camin aici in Canada si am prins radacini aici, am cumparat casa, copilul meu s-a nascut aici.
      Au trecut 8 ani de cand am plecat din Romania, si daca m-as intoarce, nu stiu daca as putea sa ma readaptez acolo.
      Sa merg in vizita da, ma gandesc des, si de fapt planific o vizita in Romania in acest an, dar plec acolo doar in vacanta.
      Nu stiu daca e un raspuns la care te asteptai... dar asa stau lucrurile pentru mine.
      Te mai astept cu drag pe aici!

      Delete
    2. Cel mai important este ca tu să simți că ai putut să-ți prinzi rădăcinile acolo.
      La ceea ce mă așteptam eu ca răspuns, e neimportant. :)

      Delete
  7. Thanks for your kind visit darling.

    ReplyDelete
  8. love the first skirt!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. La multi ani! Un 2014 cat mai frumos, chiar cel mai frumos an de pana acum!
    Scuze de intarzierea urarii :)

    Te pup,
    Mihaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Mihaela, mersi pentru urari, la multi si tie. :)
      Pe pup si eu,

      Delete
  10. Great staff! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    ReplyDelete
  11. Thanks Evi, I'm glad you like it.
    Have a great Friday!

    ReplyDelete
  12. Sa le porti cu multa bucurie :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!