Wednesday, November 27, 2013

Rasfaturi de la HomeSense

HomeSense este un lant de magazine din Canada unde se pot cumpara lucruri pentru casa – obiecte de décor, rame pentru fotografii, lenjerie de pat, prosoape, lumanari parfumate, si multe altele. De asemenea, magazinul are o sectiune de produse de ingrijire si produse pentru baie. Nu am mai fost niciodata la acest magazin, desi stiam de el, dar am colege de serviciu care merg des acolo pentru cumparaturi. Eram curioasa sa le fac o vizita, sa vad oferta lor, si ieri m-am oprit la un magazin HomeSense din centru, aproape de jobul meu, in timpul pauzei mele de pranz.

Magazinul respectiv are doua nivele, si la primul nivel erau obiectele de décor, iar multe rafturi erau pline cu décor pentru Craciun, acum ca se apropie sezonul sarbatorilor. Intreg nivelul mi s-a parut cam haotic, incarcat si aglomerat, iar rafturile erau pline cu de toate, nu neaparat intr-o ordine perfecta. O astfel de aglomeratie ma oboseste in magazine, cand nu stii ce si unde sa cauti, asa ca am urcat la etajul doi fara sa zabovesc prea mult la primul. Vroiam mai ales sa vad sectiunea de ingrijire si baie, nu ma interesau asa de mult piesele de décor.

Genul de produse pe care le-am vazut la HomeSense nu prea se gasesc in alte magazine mass-market. Sunt produse aromaterapeurice, hand-made, organice, pe baza de uleiuri naturale, etc. Am vazut zeci si zeci de feluri de sapunuri cu arome deosebite, ambalate frumos in stil vintage. Erau atat de frumoase ambalajele lor care aratau ca dintr-o alta epoca, incat imi venea sa le cumpar pe toate. Si miroseau grozav! Eu nu sunt o consumatoare inraita de sapunuri solide, decat Dove pe care il am tot timpul in baie, dar aceste sapunuri mi-au placut foarte mult. La fel de atractive erau si lotiunile de corp, sapunurile lichide pentru maini, sampoanele, gelurile de dus.

Dupa ce m-am uitat cu mai multa atentie pe rafturi, am ales acest sapun, gel de spalat pentru fata si gel de dus.

Photo credit: Victoria West
Sapunul este un produs francez, aromaterapeutic, cu ulei de masline si ceai verde; gelul de dus este pe baza de pomegranate si ulei de argan, si este fabricat in Noua Zeelanda; iar gelul de spalat pentru fata este pe baza de ulei organic de tea tree, si este fabricat in SUA. Deocamdata am incercat doar sapunul, si este grozav – face o spuma foarte delicata si nu lasa senzatia aia de piele uscata pe care o lasa sapunurile mass-market. Acesta si este motivul pentru care singurul sapun solid pe care il folosesc este Dove, singurul care este cu adevarat delicat cu pielea. Dar de-acum inainte cred ca voi cumpara mai des sapunuri din acestea aromaterapeutice de la HomeSense.

Si chiar imi place acest gen de sapunuri, si mai ales imi place sa le descopar in magazine unde nu ajung prea des, adica nu in supermarketuri unde merg de obicei la cumparaturi. Desi magazinele naturiste sunt un loc foarte bun pentru a cumpara produse de acest fel, mai deosebite, care nu se gasesc pe toate rafturile, uite ca asa se intampla ca nu ajung des prin aceste magazine. Merg la supermarket ca e mai practic, gasesc tot ce-mi trebuie intr-un singur loc, dar pe de alta parte m-am plictisit deja de marfa de supermarket, cateodata imi face placere sa descopar cate un loc din acesta, cum este HomeSense. 

Acum vreo doi ani niste prieteni de-ai mei din Montreal au venit in vizita la mine la Toronto, si mi-au adus cadou niste sapunuri din astea aromaterapeutice cu uleiuri naturale, pe care probabil le-au cumparat din vreun magazin naturist din Montreal, si mi-au placut foarte mult acele sapunuri, desi nu mai tin minte cum se numeau sau ce ingrediente de baza aveau. Intr-o alta ordine de idei, de curand am fost intr-o vacanta in Cuba, si intr-un magazin din hotelul in care am stat am vazut produse de ingrijire cubaneze – sapunuri, geluri de dus, sampoane etc. Ei bine, o sa va vina sau nu sa credeti, dar eram curioasa cum sunt acele sapunuri cubaneze. Magazinul respectiv era adresat turistilor, si nu cubanezilor, iar preturile din incinta erau pentru buzunarele strainilor. Ma gandeam ca in ultima zi, inainte de plecare, sa ma opresc acolo sa iau un sapun-doua, dar pe ultima suta de metri, inainte de plecare, am uitat! Data viitoare cand mai merg in Cuba sigur am sa iau sapunuri din alea. Iar la plecarea din Cuba, cand eram in aeroport inainte sa urc in avioul spre Toronto, am intrat in duty-free-ul lor din aeroport, unde iarasi am vazut produse cubaneze, cum ar fi parfumuri. Ma uitam la acele parfumuri si ma gandeam oare cum o fi? N-am luat unul, dar zau ca as fi curioasa cum e un parfum cubanez, si chiar ma tenteaza sa cumpar unul data viitoare cand mai am ocazia sa ajung in acel duty-free sau in alt duty-free din Cuba. Iar cand m-am intors acasa din Cuba, mi-am luat un gel de dus cu arome tropicale care sa-mi aduca aminte de vacanta petrecuta acolo. :)

Revenind la HomeSense, sunt sigura ca voi mai merge acolo la cumparaturi, ca mi-a facut placere, mai ales ca am un magazin aproape de jobul meu. In acelasi timp, produsele acestea naturiste de la HomeSense sunt si o idee grozava de cadouri, mai ales ca vin sarbatorile, iar acolo chiar se vand seturi de produse cu ambalaj de sarbatori, destinate pentru a fi daruite celor dragi.

4 comments:

  1. Hi dear, your kind words are much appreciated...Have a warm and splendid weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sam, thanks for stopping by. You too have a great weekend!

      Delete
  2. ar fi interesant de explorat un astfel de magazin, sigur mi-ar placea!!1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a placut foarte mult Coco, nu stiu de ce n-am mers pana acum, ca stiam de acest magazin. :)
      Si de fapt am de gand sa fac un mic research, sa gasesc si alte magazine naturiste din Toronto pe care sa le vizitez, vreau ceva nou, m-am saturat de marfa din supermarketuri. :)
      Sa ai un weekend excelent!

      Delete

Thank you for your comments!