Sunday, June 16, 2013

Ziua Tatalui

Astazi in Canada este Ziua Tatalui, o sarbatoare de familie care se aniverseaza in fiecare an in a treia duminica din luna iunie. De obicei eu si familia mea sarbatorim aceasta zi cu o iesire in oras, la un restaurant. Asa cum Alex, copilul nostru de 3 ani si 9 lui, mi-a confectionat la gradinita felicitari pentru Ziua Mamei (care anul acesta a avut loc pe 12 mai), si asa cum face desene si felicitari pentru fiecare sarbatoare (Craciunul, Sfantul Valentin, Pastele, Halloween etc.), tot asa Alex a facut felicitari pentru tatal sau, de Ziua Tatalui. V-am aratat luna trecuta felicitarile pe care Alex le-a confectionat pentru mine de Ziua Mamei in acest articol, si astazi, nu ma pot abtine, vreau sa va arat desenele si felicitarile pe care Alex le-a facut pentru Ziua Tatalui.

La multi ani, Tati!








Photo credit: Victoria West

7 comments:

  1. Ce dragute sunt! Si eu i-am trimis tatalui meu un email, desi la noi inca nu s-a importat aceasta sarbatoare (un import binevenit, as zice).
    Ti-am scris un email pe adresa postata aici pe blog, cu o rugaminte.
    O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Catintherain. :)
      Ti-am raspuns la email.
      Sa ai si tu o saptamana frumoasa!

      Delete
  2. bravo lui Alex !!!
    tare mi-e dor de tataaa :(

    ReplyDelete
  3. These are just so unbelievably cute! :)
    Hayfa
    http://chic-and-cliche.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comments!