Monday, October 15, 2012

Vogue UK, September 2012 Issue: The Biggest Issue Ever


De curand am descoperit intr-o librarie din Toronto editia britanica a revistei Vogue, si mi-am luat numarul de septembrie al acesteia. Este prima oara cand am avut ocazia sa citesc Vogue UK. Presa glossy din Europa ajunge mai greu in Canada, din cauza timpilor mai lungi de shipping, astfel incat aceasta editie a revistei Vogue UK a ajuns pe rafturile chioscurilor din Toronto cu ceva intarziere, in comparatie cu editiile de septembrie ale revistelor canadiene sau americane. La fel mi s-a intamplat si anul trecut cand am descoperit editia de septembrie a revistei Vogue Paris intr-un chiosc din centrul Toronto-ului, timp in care revistele din Canada erau deja dipsonibile in numarul de noimbrie, iar cele din SUA in numarul de octombrie.

Editia de septembrie din acest an a revistei Vogue UK este cea mai mare publicata vreodata, cu 408 pagini de moda, stil si frumusete; tot asa cum Vogue US a publicat in septembrie 2012 cea mai mare editie creata vreodata, cu 916 pagini. Desi editia britanica este mult mai mica decat sora sa mai mare din America (un numar de pagini mai mic decat jumatate in comparatie cu Vogue US), am vrut totusi sa citesc aceasta editie speciala a revistei britanice si sa o pastrez in colectia mea personala drept una din editiile remarcabile ale marii familii Vogue.

Pe coperta revistei o vedem pe modelul Karlie Kloss purtand o tinuta Jonathan Saunders.


Printre tendintele recomandate de Vogue UK in acest seson se regasesc hainele de piele – fuste, geci, topuri, chiar si rochii; negre sau in culori inchise, tomnatice. Este un trend propus de numeroase case de moda si branduri din Europa si America de Nord, cum ar fi Topshop, Hermes, Yves Saint Laurent, Banana Republic, Chloe, J Crew, Jean-Paul Gaultier, Fendi, Dior, Max Mara, Valentino, Alexander Wang, Donna Karan, Tommy Hilfiger, Asos, Sonia Rykiel, Acne, Louis Vuitton si multi altii.

Un alt trend din acest sezon este stilul military, cu mantouri si trenciuri de inspiratie militara, propus de creatori de moda cum ar fi Salvatore Ferragamo, Karl Lagerfeld, Moschino, Topshop, si altii. Nici hainele de blana nu sunt ignorate de Vogue in acest sezon, cu sugestii elegante si calduroase din partea designerilor si caselor de moda Mulberry, Nina Ricci, Gucci, dar si altii.

O tendinta pe care ne propune Chanel in aceasta toamna este Little Black Jacket. Nu trebuie sa ne rezumam doar la Little Black Dress, LBD, unul din simbolurile casei de moda Chanel, dar si gecuta neagra de stofa poate sa ne aduca un plus de eleganta chiar si atunci cand ne imbracam casual.

Fashion Night Out are loc in fiecare an in septembrie nu doar in New York, dar si in Londra, precum si in alte capitale ale modei din lume. Atat la New York in SUA, cat si la Londra in Marea Britanie, Fashion Night Out din acest an a avut loc in aceeasi noapte, pe 6 septembrie.

Cand am inceput sa citesc revista, ma asteptam oarecum sa descopar o engleza diferita fata de engleza cu care sunt obisnuita in America de Nord, din punct de vedere al vocabularului, avand in vedere ca citeam o revista britanica. Dar am constatat ca nu este cazul, n-am dat peste nicio diferenta majora de vocabular intre Vogue UK si orice alta revista din Canada sau SUA.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!