Saturday, January 14, 2012

O noua carte de Jane Green, in librarii pe 13 martie 2012

Amazon.com

Va spuneam in articolul meu precedent ca Sophie Kinsella, binecunoscuta scriitoare britanica de literatura chic, va lansa o noua carte in acest an, si anume romanul I’ve Got Your Number. Dar Sophie nu este singura autoare care ne va incanta cu noi aparitii in acest an.

Jane Green, scriitoare america, va publica in acest an un nou roman al sau, Another Piece of My Heart. Cartea urmeaza sa apara in librariile din America de Nord pe 13 martie 2012. Am citit pana acum 2 romane ale acestei scriitoare, si anume Swapping Lives si The Beach House, si mi-au placut ambele. O alta carte a lui Jane Green pe care o am in biblioteca personala, dar pe care inca nu am citit-o, este Second Chance.

Iata si alte titluri ale acestei scriitoare:

Jemina J
Mr. Maybe
Bookends
Babyville
Straight Talking
To Have and To Hold
The Other Woman
This Christmas
Dune Road
Promises to Keep


Unele din aceste carti au fost traduse si in romana si publicate la Editura Polirom, Colectia Chic, si anume:

Jemina J
The Other Woman/Eu si soacra mea
Babyville
Second Chance/A doua sansa
The Beach House/Casa de pe plaja.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!