Sunday, November 13, 2011

Reia Studio Luxx Sample Sale in Toronto, noiembrie 2011

Reia Studio

Saptamana aceasta am mers la un eveniment de tip designer sample sale, organizat de studio-ul de moda Reia Studio din Toronto, cu care mentin legatura inca de anul trecut. Prima oara am fost la un eveniment designer sample sale organizat de acest studio acum un an. Reia Studio isi deschide usile pentru cumparatori de doua ori pe an, cand organizeaza evenimente de vanzare pentru colectiile de primara-vara, respectiv toamna-iarna.

Reia Studio se afla in partea de vest a Toronto-ului, aceasta fiind o locatie noua pentru ei, unde s-au mutat la inceputul acestui an (la 63 Wingold Avenue in Toronto), si nu mai fusesem niciodata la noua lor locatie. Cand am ajuns acolo marti dupa-amiaza, mi-am dat seama ca zona respectiva este un fief al designerilor incepatori, o zona unde se afla multe alte studio-uri de moda similare. Adresa de la 63 Wingold Avenue, unde se afla Reia Studio, este o cladire cu 2 etaje, si inainte sa gasesc spatiul ocupat de Reia Studio, am observat ca fiecare din aceste birouri si spatii comerciale sunt ocupate de business-uri in acelasi domeniu – designer sample sales. Unele dintre ele erau deschise, altele inchise, altele aveau afise pe usa cu programul evenimentelor de vanzare de doua ori pe an, pentru colectiile de primarara-vara si cele de toamna-iarna, tot asa cum functioneaza si Reia Studio. Holurile cladirii aratau ca la muzeu, cam asa:



Am gasit spatiul ocupat de Reia Studio, care au scos la vanzare pentru acest eveniment designer sample sale imbracaminte de la Dennis Merotto, Haider Ackerman, Stella McCartney, Dries Van Noten, Alexander McQueen, Isabel Marant, Miu Miu, Céline, Givenchy; incaltaminte de la Stella McCartney, Lanvin, Yves Saint Laurent, Alexander McQueen; incaltaminte de la Stella McCartney, Lanvin, Yves Saint Laurent, Alexander McQueen, Céline, Givenchy, Michael Kors, Haider Ackerman, Dries Van Noten, Isabel Marant; accesorii si bijuterii de la Rita Dobberstein (Rita D. Jewellery), Tilo Scarves, WhiteLite Jewellery, Brave Leather.

Pe Rita Dobberstein, creatoare de bijuterii, am cunoscut-o anul trecut cand am fost la un eveniment similar designer sample sale la Reia Studio. Bijuteriile pe care le creaza Rita Dobberstein sunt deosebit de furmoase, si anul trecut mi-am luat 3 piese – doua coliere si o bratara. Bijuteriile Rita D. Jewellery au fost expuse la vanzare si de data aceasta:






Dennis Merotto este unul din creatorii de moda care claboreaza cu Reia Studio, si actuala sa colectie de toamna-iarna a fost scoasa la vanzare in timpul acestui eveniment:





Dennis Merotto era acolo in studio, si am avut ocazia sa il cunosc si sa stau putin de vorba cu el. Este unul din designerii canadieni care a debutat la Saptamana Modei Toronto de luna trecuta, in cadrul careia si-a prezentat colectia de primavara-vara 2012. L-am intrebat daca ar vrea sa-mi acorde un interviu in viitorul apropiat, si mi-a spus ca da, i-ar face placere. Am scris deja un articol despre Dennis Merotto pe pagina mea de moda de pe Examiner.com, pe care il puteti citi aici.

Mi-am luat de la Reia Studio o bluza neagra de matase din colectia lui Dennis Merotto. Am avut ocazia sa o port in acest weekend la o petrecere, cand mi-am dat seama ca am facut o alegere foarte buna.

Alte poze de la eveniment:





Sursa poze: Victoria West (cu exceptia pozei semnata Reia Studio).

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!