Sunday, November 14, 2010

Reia Studio Sample Sale


Acum cateva saptamani am primit un email din partea managerei Reia Studio Sample Sale, Christy. Reia Studio Sample Sale e un studio de moda din Toronto, situat in districtul modei din Toronto, care organizeaza sale-uri de haine si bijuterii semnate de un numar de creatori de moda, de doua ori pe an, pentru colectiile de vara si iarna. In emailul ei, Christy imi spunea ca Reia Studio urmeaza sa organizeze un nou eveniment de vanzari cu reduceri, colectia de toamna-iarna, in decursul primei saptamani din noiembrie (in perioada 4-6 noiembrie). De asemenea, ma intreba daca as fi dispusa sa scriu un articol despre acest eveniment pe pagina mea de pe Examiner.com, si ma invita sa vin la Reia Studio in perioada evenimentului. Nu am refuzat-o, si am scris un articol pe Examiner.com/Fashion despre acest eveniment. De asemenea, mi-am propus sa merg si eu la Reia Studio la cumparaturi, caci eram curioasa ce au de oferit.

Asa ca weekendul trecut, sambata pe 6 noiembrie, am iesit cu bebe in oras si am mers la Reia Studio. Acolo am cunoscut-o pe Christy, managera cu care comunicasem in prealabil prin email. Oferta de articole expuse la eveniment cuprindea haine, incaltamine, accesorii, bijuterii. Printre designerii ai caror creatii faceau parte din oferta Reia Studio se numarau Alexander McQueen, Stella McCartney, Miu Miu, Lanvin, Yves Saint Laurent, Dries Van Noten, Givenchy, Michael Kors, si altii.

Din oferta de haine sau incaltaminte nu mi-a atras atentia nimic in mod deosebit, dar in schimb mi-au placut foarte mult bijuteriile. Am vazut mai multe coliere, inele si bratari de o frumusete deosebita. Am cunoscut-o pe creatoarea lor, Rita Dobberstein, care era prezenta acolo. Am stat putin de vorba, si dansa mi-a aratat mai multe coliere create de ea. Erau cu adevarat exquisite, incat imi venea sa le cumpar pe toate. Pana la urma, am ales doua coliere. Iar ca bonus, am primit o posetuta din partea Reia Studio.

Mi-am propus sa mentin o comunicare mai stransa cu Rita, si m-am gandit ca pe viitor sa scriu mai multe articole despre bijuteriile pe care le creaza.

Dupa ce am plecat de la Reia Studio, am intrat intr-un alt magazin din districtul modei din Toronto, Branded Boutique. Oferta lor cuprinde mai multe marci de blugi, dar si haine, incaltaminte, accesorii si genti semnate de creatori de moda cum ar fi Cavalli, Coach, Dior, Dolce & Gabbana, Fendi, Ferragamo, Givenchi, Jimmy Choo, Miu Miu, Prada, Lacoste, BCBG, Bench, Diesel, Seven For All Mankind, Juicy Couture, si alte branduri. De obicei, oferta lor cuprinde reduceri de 30%-80%. Nu mi-am cumparat nimic, dar m-am gandit sa mai intru pe viitor la ei. Acum cateva luni am avut ocazia sa scriu un articol despre Branded Boutique pe Examiner.com.

In continuare, am mers la mall-ul meu preferat din centru, Toronto Eaton Centre. Am intrat la Victoria’s Secret, care este cel de-al doilea magazin din Toronto, deschis luna trecuta, dupa ce primul magazin VS a fost deschis in august la un alt mall din Toronto. Era foarte multa lume la VS, cum se intampla de obicei la noile magazine. Nu mi-am propus sa iau nimic, doar am vrut sa arunc un ochi, mai ales ca am facut deja cumparaturi la Victoria’s Secret acum doua luni.

Mi-am incheiat ziua de shopping la librarie, si mi-am luat doua carti din seria Chicken Soup for the Soul – Chicken Soup for the Woman’s Soul si Chicken Soup for the Mother and Daughter Soul.

2 comments:

  1. Of, m-ai facut curioasa. Vreau sa vad poze cu bijuteriile si poseta.

    Si mie imi plac cartile din seria 'Chicken Soup..."

    Mi-ar placea si mie sa particip la evenimente de genul asta.... daca as avea si cu ce sa ma deplasez. Trebuie sa-mi gasesc un sofer :))

    ReplyDelete
  2. O sa fac poze si am sa-ti arat, colierele chiar sunt faine.

    Cartile Chicken Soup -- este prima oara cand cumpar aceasta serie, dar eram curioasa in legatura cu ele de mai mult timp, si acum m-am hotarat sa-mi iau. Tocmai am citit una din ele, cea pentru Woman's Soul, si acum o citesc pe a doua, Mother and Daughter. Imi plac ambele, si cred ca o sa-mi mai iau pe viitor si alte carti din aceasta serie.

    ReplyDelete

Thank you for your comments!