Sunday, May 09, 2010

Ziua mamelor


Astazi in Canada e ziua mamelor. A fost o zi frumoasa, cu soare, chiar daca a fost un pic rece. In fiecare an, in a doua duminica din luna mai, canadienii le sarbatoresc pe mamele lor. E o traditie frumoasa, care merita sarbatorita; si in decursul zilei de astazi mi-am dat seama ca pentru mine este prima oara cand aceasta zi are mai multa valoare decat pur si simplu o denumire frumoasa a unei zile de mai din calendar, caci este prima zi a mamelor pentru mine, de cand sunt si eu mama.

Cu aceasta ocazie, fiind ziua mea, m-am hotarat sa ma rasfat putin. Am iesit in oras impreuna cu baiatul meu (care are acum 8 luni), si am mers la unul din mall-urile mele preferetate din centrul orasului, Toronto Eaton Centre. A devenit mall-ul meu preferat atunci cand am inceput sa lucrez in finante, acum 4 ani. De multe ori ieseam de la birou si ma opream sa fac cumparaturi la Toronto Eaton Centre. Dar de cand s-a nascut baiatul meu, nu am mai avut ocazia sa merg prea des la cumparaturi. In ultimele 8 luni am facut mai mult shopping online decat shopping la magazine. Ei bine, azi am profitat de o zi frumoasa si nu am ratat ocazia sa merg la cumparaturi, for old times’ sake, asa cum obisnuiam sa fac nu mai devreme decat acum un an. Scopul vizitei mele la mall a fost de fapt libraria Indigo de la mall, care este libraria mea preferata. N-am mai fost la librarie pentru shopping de carte de anul trecut. Ultima oara am fost acolo in septembrie, cu doar cateva zile inainte sa-l nasc pe Alex. Intre timp, adica in ultimele 8 luni, am mai cumparat carti si filme, dar online, si nu intr-o librarie. M-am simtit foarte bine astazi, cand am mers la libraria mea preferata cu Alex, dupa atatea luni. Alex era curios si se uita atent la tot ce se intampla in jurul lui, caci a fost prima lui vizita intr-o librarie.

Am ales 4 carti. Doua dintre ele sunt semnate Candace Bushnell, One Fifth Avenue si The Carrie Diaries. Sunt cele mai recente carti publicate de aceasta autoare. De-abia am asteptat sa apara The Carrie Diaries, care a fost disponibila pe piata incepand cu luna trecuta. Este povestea lui Carrie Bradshaw inainte de Sex and the City, povestea adolescentei lui Carrie. Sunt foarte nerabdatoare sa incep sa o citesc.

Celelalte doua carti pe care le-am ales sunt doua volume de Agatha Christie, care este o alta autoare preferata de-a mea – Death in the Clouds si Elephants Can Remember, ambele cu Poirot, care este personajul meu favorit de la Agatha Christie.

Iar cand am ajuns acasa, m-a asteptat o surpriza frumoasa – un buchet de flori de la sotul meu.

Astazi m-am gandit la toate mamele din lume, si mai ales la toate mamele pe care le cunosc. La mama mea, la mama sotului meu, la sora mea care este mama a doi copii, la prietenele mele care sunt mame, si la mamele prietenilor mei. Va doresc tuturor sa fiti rasfatate si iubite de familiile voastre si de copiii vostri, nu doar de ziua mamelor, ci in fiecare zi! Iar gandul si inima imi sunt la mama mea, care este departe dar aproape! Mama, te iubesc!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!