Friday, April 02, 2010

Saptamana Modei Toronto 2010


Intre 28 martie si 1 aprilie 2010 a avut loc Saptamana Modei Toronto 2010. LG Fashion Week este cel mai important eveniment din industria modei canadiene, care are loc bi-anual in capitala modei din Canada, Toronto. Motto-ul Saptamanii Modei Toronto 2010 a fost The Power of Style. Pe 30 martie am mers cu o prietena la unul din show-urile de moda participante la Saptamana Modei de anul acesta, si anume la show-ul Lindei Lundstrom, o creatoare de moda canadiana. Show-ul a prezentat outfit-uri pentru colectia toamna-iarna 2010-2011: haine de stofa, gulere de blana, geci, paltoane, mantouri. De asemenea, colectia Lindei Lundstrom a prezentat tinute office si rochii de seara. Culorile predominante in aceasta colectie au fost gri, negru, crem, dar si rosu si nuante de rosu. A fost o colectie pret-a-porter, si fiecare din tinutele care au defilat pe podium ar face furori in orice magazin de lux.

Este prima oara cand am avut ocazia sa asist la un show de moda in cadrul unei saptamani de moda. In trecut am mai vazut show-uri de moda, dar organizate intr-un mediu mult mai “casual”, si unde nu a fost vorba de runway. Iar show-ul Lindei Lundstrom pe care l-am vazut marti seara a fost unul de exceptie. Sala a fost arhiplina, dar nici nu m-a surprins sa fie asa. Cred ca mai mult de jumatate din cei prezenti in sala au fost reprezentanti media si ai industriei modei. Cum oaspetii de onoare ai show-ului au avut locurile rezervate in the front row, bineinteles, iar vizitatorii au ocupat locurile din spate, am preferat sa ma asez pe ultimul rand (au fost 6 randuri pe o parte a podiumului si 6 randuri pe cealalta), ca sa pot sa ma ridic in picioare pentru a face poze, fara sa deranjez pe cineva in spatele meu. Si decizia mea s-a dovedit a fi una inspirata. La un show de moda cel mai indicat este sa stai fie in primul rand unde evident ai cea mai buna vedere, fie in ultimul rand unde poti sa stai in picioare ca sa vezi mai bine, dar unde nu deranjezi pe altii. Orice loc din mijloc nu mai este la fel de bun. Toti cei care au stat pe acelasi rand cu mine au avut avantajul de a admira show-ul ridicandu-se in picioare, astfel avand o vedere mai buna decat cei asezati in mijlocul salii.


As fi preferat sa merg la show-ul lui David Dixon, care si-a castigat cea mai mare notorietate printre designerii canadieni si care este cel mai important creator de moda din Canada; dar biletele pentru show-ul acestuia s-au vandut cu viteza luminii (nici nu ma mira), asa ca am ales sa merg la show-ul Lindei Lundstrom. Intentionez sa mai merg si pe viitor la Saptamana Modei din Toronto. Nu voi mai rata ocazia si voi merge sa vad show-ul lui David Dixon la urmatoarea saptamana a modei, si nu voi mai lasa procurarea biletului de intrare pe ultima suta de metri, asa cum am facut de data aceasta. Urmatorul eveniment din cadrul LG Fashion Week Toronto ar trebui sa fie in octombrie 2010. Daca de data aceasta am mers la Saptamana Modei in calitate de vizitator, data viitoare am de gand sa ma inscriu in calitate de reprezentant media, cu conditia ca blogul meu sa se califice drept sursa media, bineinteles.

Si cum o imagine spune mai mult decat o mie de cuvinte, am sa va las pe voi sa vedeti ce s-a intamplat la Saptamana Modei Toronto 2010 si sa admirati colectia Lindei Lundstrom.

LG Fashion Week insights


















Colectia Linda Lundstrom, toamna-iarna 2010-2011

































Sursa poze:
Victoria West
www.fashionmagazine.com

2 comments:

  1. A fost o experienta foarte frumoasa! Abia astept sa mergem si la urmatoarele Fashion Weeks!

    ReplyDelete
  2. Si eu de-abia astept. Sigur o sa mai mergem la Fashion Week. ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!